Ние използваме бисквитки на този сайт, за да осигурим най-доброто потребителско изживяване. Моля, прочетете нашите политика за поверителност и бисквитки за повече информация. Ако продължите, предполагаме, че се съгласявате да получавате бисквитки от този сайт.
Регистриране
1. Как мога да се регистрирам като клиент в Juglo?
Можете да се регистрирате като клиент в Juglo, като използвате следните стъпки
- Кликнете върху ‘Моят акаунт’ до лентата за търсене
- Изберете опцията ‘‘Регистрирайте се сега’
- Добавете вашето име, имейл адрес, телефонен номер и парола (не забравяйте да кликнете и на Регистрация за бюлетин, ако искате да получавате информация за последните отстъпки и най-добрите оферти)
- Щракнете върхуРегистрирамБутон
- Успешно се регистрирахте като клиент
Алтернативен вариант би бил да използвате акаунтите си в социалните медии, за да влезете директно, като щракнете върху иконата. Juglo ще събира само вашето име и имейл адрес и незабавно ще ви регистрира като клиент.
2. Как мога да възстановя паролата за моя акаунт в Juglo?
За да нулирате паролата, кликнете върху 'Моят акаунт'и след това изберете опцията ‘Вход’опция. След това кликнете върху‘FЗабравена парола?' опция в долната част на екрана. Въведете своя имейл адрес в екрана Нулиране на парола.
Ще получите имейл от Juglo с линк за възстановяване на паролата. Кликнете, за да отворите линкът за нулиране на паролата в Juglo и той ще ви отведе до страницата за нулиране на паролата в Juglo, където можете да въведете нова парола за вашия акаунт..
3. Как мога да добавя нов адрес за доставка към моя акаунт?
- Ето как можете да добавите нов адрес за доставка към вашия Juglo акаунт
- Влезте, като въведете вашите потребителски данни
- Cкликнете върху‘Моята сметка’. Ще намерите опция за‘Подробности за профила’
- Кликването върху нея ще ви отведе до страницата с информация за потребителския акаунт. По-долу ще намерите "Адрес за доставка". Премахнете предишната си информация и добавете в желания адрес за доставка
- Кликнете върху Запазване.
Правене на поръчка
1. Как да направя поръчка в Juglo?
Следвайте тези стъпки, за да закупите продукт от Juglo:
- Кликнете върху желания от вас продукт и изберете вашите спецификации и количество.
- Кликнете върхуДобави в кошницата,и след това щракнете върхуРазгледайтеопция.
- Сега кликнете върхуПродължете към Checkout
- Кликнете върху Добавяне в кошницата и след това върху опцията за плащане
- Сега кликнете върху Продължи към плащане
- Кликнете върху‘Направи поръчка’
2. Взима ли Juglo такса за обслужване от купувачите?
Juglo не начислява такса за обслужване от своите купувачи. Трябва да платите само за вашия продукт.
3. Какви методи за доставка са на разположение в Juglo?
В момента в Juglo има два метода за доставка. Това са
- Чрез Juglo
- Чрез доставчик
4.Как да се свържа с продавач, преди да закупя продукта?
Ако искате да обсъдите даден продукта, можете просто да кликнете върху продукта и да намерите опцията „Задаване на въпрос“ под името на доставчика.
5. Какви въпроси мога да задам на доставчика?
Можете да задавате всякакви продуктови въпроси или запитвания, свързани с гаранцията, спецификациите на продукта и др. Не се препоръчва обаче да споделяте данни за контакт, използвайки неприличен или обиден език или да искате ненужна информация.
6. . Как да разбера кой продукт е най-продаван?
Juglo има ефективна система за оценка и преглед за улеснение на клиентите. Сега те могат да оценят най- предпочитаните от тях продукти и да ги поръчат.
7. Какво е очакваното време за доставка за поръчка от Juglo?
В Juglo се гордеем с нашия бърз период на доставка.Juglo предлага доставка на следващия ден за всички поръчки, получени до 13:00— От понеделник до петък.
8. Какво да направя, ако изпитвам технически затруднения в Juglo?
Juglo разполага с екип от представители на обслужването на клиенти, които винаги са на разположение, за да ви насочат, ако се сблъскате с някакви технически затруднения. Можете или да създадете билет here или изпратете имейл с помощта наСвържете се с нас форма.
9.Каква е разликата между Подпомагащата програма от Juglo и изпълнението от доставчик?
Подпомагащата програма от Juglo се отнася до това, че продуктът се съхранява в инвентара на центъра за изпълнение на Juglo. Продуктът е опакован и изпратен от Juglo и продавачът може просто да наблюдава процеса, използвайки системата за проследяване
Изпълнението на доставчика е, когато продавачът описва продуктите вJuglo и се справя сам с всичко, от доставка до складиране.
10. Как да разбера информация за гаранцията за продукта, преди да го закупя?
Juglo не предлага никаква гаранция за продуктите. Винаги обаче можете да се свържете директно с продавача, за да попитате дали предлаганият от него продукт има налична гаранция..
Анулиране / Възстановяване на суми / Замени
1. Колко време трябва да кандидатствам за възстановяване на сумата?
Периодът на възстановяване за изпълнение от Juglo е 30 дни от датата на покупката, в който можете да кандидатствате за възстановяване или замяна. В случай, че купувате с Изпълнение от доставчик, имате срок за връщане, както е посочено от доставчика.
2. Трябва ли да платя таксите за доставка, ако върна продукт?
Не, не е нужно да плащате такси за доставка, ако поискате замяна на продукта или го върнете, в случай че е повреден или не отговаря на условията за продажба.
3. Мога ли да върна или да заменя моите артикули след изтичане на периода за връщане?
Не, не можете да искате възстановяване или връщане след изтичане на периода за връщане.
4. Какви са методите за плащане в Juglo?
В момента Juglo поддържа следните начини на плащане:
- Stripe
5. Трябва ли да върна всички продукти в моята поръчка, ако открия проблем с един продукт?
Не, не е нужно да връщате всички продукти. Можете просто да върнете продукта, с който установите проблем.
Обслужване на клиенти и отстъпки
1. Как мога да се свържа с обслужването на клиенти за запитвания?
Можете да се свържете с обслужването на клиенти, като създадете билет . тук.
2. Как мога да получа информация за най-новите отстъпки и промоционални кодове, налични в Juglo?
Yвинаги можете да се абонирате за пощенския списък на Juglo, като добавите вашия имейл адрес вабонаментна кутия на началната страница.
3.Как да добавя промоционалния код?
Можете да добавите промоционалния код къмРазгледайтестраница. Опцията за добавяне на промо код се появява подРезюме на поръчката от дясната страна наРазгледайте страница. Въведете промоционалния код и кликнете върху‘Приложи’ за да го активирате и да получите отстъпки за вашата поръчка.
4. Мога ли да използвам повече от един промоционален код за поръчката си?
Не, можете да използвате само един промоционален код за всяка поръчка.
5. Изразходва ли се промоционалният ми код, ако поръчката ми е анулирана или върната?
Не, промоционалният код ще бъде върнат в случай, че поръчката ви бъде анулирана. Валидността на промоционалния код обаче ще остане същата, така че не забравяйте да го използвате в периода, в който той все още е валиден.
Продавач
1. Как да се регистрирам като продавач в Juglo?
Можете да се регистрирате като продавач, като кликнете върху опцията ‘Стани продавач’. Всичко, което трябва да направите, е да добавите името на вашата компания, собствено име, фамилия и имейл адрес и телефонен номер за проверка. Кликнете върху изпращане и нашият екип ще ви одобри в рамките на 12 часа след потвърждаване по имейл. Толкова е просто!
2. Каква сума трябва да платя, за да стана продавач в Juglo?
Никаква! Juglo не начислява месечна или годишна такса от доставчиците. Плащате на Juglo 0% комисионна за всяка поръчка. По този начин не ни плащате нищо, дори когато продавате!
3. Какви са ползите от продажбата в Juglo?
Juglo вярва има солидна back-end поддръжка и постоянно се стреми да удовлетворява клиентите. При нас получавате шанса да увеличите печалбите си, да платите по-малко такси за реклама, да стартирате онлайн бизнеса си безплатно и да имате повече клиенти, което е равно на — повече продажби!
4. Как да кача продукти в Juglo?
Следвайте тези стъпки, за да качите продукти на Juglo
Стъпка 1: Изберетепродукти опция под падащото менюПродукти.
Стъпка 2: A падащото меню ще ви покаже две опции
- Качване на единичен продукт
- Качване на група от продукти
Ако искате да качите един продукт, кликнете върху „Качване на един продукт“ и ръчно добавете информацията относно всеки като например:
- Име на продукта
- Категория на продукта
- Цена на продукта
- Описание на продукта
- Изображение на продукт
Уверете се, че сте задали ‘Състояние’ ако искате продуктите ви да се показват в магазина. (В случай, че искате да добавите варианти на продукта, задайте го като ‘Изключен’ и първо добавете функциите, а след това варианти на тези функции и след това се върнете по-късно, за да го зададете като „Активен“.)
Стъпка 3: Добавете UPC/EAN code код за вашия продукт, който ще се използва като уникална идентичност за вашия продукт. Той ще се използва и за присвояване на автоматичен код към вариантите на същия списък.
Стъпка 4: Ако искате да предложите отстъпка, можете да споменете ‘LНастояща цена’ по-малка от ‘Цена’ на продукта. Иначе можете да споменете същата цена или оставете мястото празно.
Стъпка 5: Можете да добавите мета описание и мета тагове, като използвате раздела SEO, да добавите отстъпки, като използвате раздела за отстъпки запо-голямо количество и да персонализирате вашите продукти, като ги добавяте в сделки, използвайки добавки в раздела за добавки.
Стъпка 6: Щракнете върху опцията "Създаване" в края на страницата на продукта, за да запазите продукта.
Ако искате да качите група от продукти, кликнете върху „Качване на група от продукти“ и качете CSV файл, за да качите списък с продукти.
5. Как да добавя варианти и функции за моя продукт?
За да добавите няколко варианта за вашия продукт:
- Създайте продукт със статус "Изключен“..
- След като създадете продукта, на страницата ‘Редактиране на продукт’ отидете в раздела ‘Характеристики’
- ИзберетеВариации, Характеристика, иСпецификации които съответстват на вашия списък
- Кликнете върхуЗапазете.
- Върнете се в раздела „Вариации“, използвайте съществуващи продукти или създайте нови продукти с избраните функции
- Задайте вашите цени и налични количества за всеки вариант
- Запазете
- Върнете се на страницата за редактиране на продукта, променете състоянието на продукта на‘Активен’
- Запазете промените
6.Какво е минималното и максималното количество на поръчката?
- Минимално Количество за Поръчка: tминималният брой артикули, които клиентът може да закупи наведнъж.
- Максимално количество на поръчката:: максималният брой артикули, които клиентът може да закупи наведнъж.
7. Какви са поддържаните формати и размери на изображенията за продукта?
Изображенията не трябва да надвишават 2MB. Поддържаните формати са JPEG, GIF и PNG.
8.Какви са "Настройките на опциите" и как се използват?
Настройките на опциите ви позволяват да персонализирате настройките и опциите за показване на продуктите и да създавате изключения за продуктите.
Тип опции: : Позволява ви да изберете как да изглеждат опциите и вариантите на този продукт и как да работят при показване:
- Едновременно: Клиентите могат да избират варианти за всяка опция независимо и във всякакъв ред.
Example:
Синьо малко, червено голямо, синьо средно - Последователни: Опциите и вариантите се избират един след друг, в даден набор от порядъци Синьо Малко, Синьо Средно, Синьо Голямо
Тип изключения: изберете тип изключения на опция за продукт:
- Забранено: : посочете Забранени комбинации в раздела Опции. Клиентите няма да могат да закупят продукт, когато изберат забранена комбинация от варианти на опции.
- Разрешено: посочете Разрешени комбинации наНастроики раздел. Клиентите ще могат да избират само тези комбинации от варианти на опции.
9.Какво се разбира под ценова цена?
Настоящата цена е опция, предоставена, когато искате да предложите отстъпка за даден продукт. Ако зададете цена в списъка, която е по-ниска от цената на продукта, за продукта ще се покаже етикет с отстъпка.
10. Какво се разбира под "На склад"?
На склад се отнася до броя на продуктите на склад. Споменете общия брой продукти, които имате на склад в опцията
11. Какво е значението на „действие при нулева цена“ и как да го задам?
- Действието при нулева цена се отнася до това, което трябва да се направи, ако цената на продукта е зададена на нула, което е за когато
- . Клиентът иска да накара хората да добавят собствена цена за него, например стари или употребявани продукти.
- Продуктът е включен в списъка за благотворителни цели или за дарения
- Клиентът случайно или по някаква друга причина е поставил цената като нула.
Ако щракнете върху опцията, ще забележите, че тя ви дава три опции:
- Не позволявайте на клиентите да добавят продукта в количката: Тази опция не позволява на клиентите да поставят продукта в количката или да направят поръчка
- Позволете на клиентите да добавят продукта в количката: Тази опция позволява на клиентите да добавят продуктите в количката и да направят поръчка
- Помолете клиентите да въведат цената: клиентите ще видят поле за въвеждане и ще могат да въведат цената, която са готови да платят за продукта. Доставчикът ще получи известие за цената, която клиентите са избрали.
12.Какво означават опциите в "Инвентар"?
Проследяване с опции ако зададете опцията за проследяване с опции, ще трябва да зададете броя на артикулите на склад поотделно за всяка комбинация от вариантите. По този начин, ако един от вариантите от списъка е разпродаден, пак можете да използвате същия списък за
- Проследяване без опции: Не е необходимо да задавате броя на артикулите на склад поотделно за всеки вариант.
- Без проследяване: Инвентарът не се проследява според продажбите, трябва да коригирате ръчно елементите от време на време.
13. Какво представляват думите за търсене?
Думите за търсене са списък с думи, по които продуктът може лесно да бъде намерен и показан в резултатите от търсенето в Juglo
14. Каква е разликата между Пълно описание, Кратко описание и Промо текст?
Пълно описание: Пълното описание е задълбоченото описание, което ще се появи на страницата с подробности за продукта. Описанието може да бъде обикновен текст или форматиран HTML текст. Можете да го настроите с помощта на инструменти, предоставени в текстовото поле Пълно описание.
Кратко описание: Това е кратко описание на продукта, което се появява в списъка с продукти на показ
Промоционален текст: Това е добавен блок с информация за продукта, който се появява в горната дясна страна на продуктовата страница. Това улеснява потребителите да прегледат спецификациите и характеристиките на продукта.
Общ
1. Какво е Juglo?
Juglo е един от първите пазари за електронна търговия, който отвори своите виртуални врати в Шотландия, като ви дава възможност да попълните пазарната празнина и да продадете продукта си в чужбина чрез нашите центрове за изпълнение, базирани в цяла Великобритания.
Juglo осигурява достъп до надеждна платформа, където отделни лица и фирми могат да се развиват и да се подобряват, като същевременно формират трайни отношения с клиенти и потребители. Това не само прави Juglo платформа за разширяване на собствения бизнес, но и най-известният и лесен за продаване пазар в Шотладия.
2. Обвързан ли съм с договор, ако искам да продавам в Juglo?
Не, ние не обвързваме никого с договор за продажба в Juglo. Можете да използвате Juglo колкото искате без месечна такса!
3. Ограничен ли съм до броя продукти, които могат да са качени в един момент?
Не, можете да изброите толкова артикули, колкото искате и ние няма да ви таксуваме.
4. Мога ли да продавам на потребители извън моята държава?
Да, можете да продавате продукти във всички държави, които в момента поддържаме.
5. Как получавам плащания за артикулите, които съм продал?
Изискваме всички доставчици да имат сметка в Stripe. Това ни позволява да прехвърляме вашите средства след закупуването на артикул.
6. Колко таксува Juglo за продажба?
Продавачът ще плати таксата за транзакция в Stripe, която в момента е 1,9% + 0,20 британски лири. за европейски карти и 2,9% + 0,20 британски лири за неевропейски карти.
7. Имате ли екип по поддръжка?
Да, на ваше разположение сме от понеделник до петък, 9:00. - 17:00 GMT. Нашият телефонен номер за връзка е 0330 1233209 или алтернативно можете да се свържете с нас тук..
8. Имам ли нужда от акаунт за покупка в Juglo?
Да, за да направите поръчка в Juglo, просто трябва да създадете безплатен акаунт. Това отнема само 2 минути!
9. Мога ли да прехвърля продуктовите си списъци от Amazon и eBay?
Да, разбираме, че много от нашите доставчици в момента продават в Amazon и eBay. Затова добавихме функция към нашия сайт, която ще ви позволи лесно да вкарате съществуващите си продукти в платформата Juglo.
10. Открих грешка в Juglo или бих искал да дам препоръка.
Ние оценяваме отзивите, добри или лоши, тъй като винаги търсим начини да подобрим практическата работа за нашите купувачи и продавачи. Ако искате да съобщите нещо или да направите някои предложения, моля, свържете се с нас на cs@juglo.bg